Rabu, 7 September 2016

~Selamat datang ke blog kami~



Saya Irene Lau ,selamat datang ke blog ini, harap maklumat dalam blog ini  dapat membantu anda agar lebih memahami tentang alat muzik tradisional kaum Cina!


Hi~ Saya Goh Bee Leng ^^ Selamat datang to blog kami. Kami sedia membantu anda jika anda ada sebarang pertanyaan.


Saya Lai Lee Min. Sebenarnya saya juga seorang pemain Erhu, saya berharap informasi yang terdapat dalam blog ini dapat membantu anda agar lebih mengetahui tentang alat muzik tradisional Cina!






Kami sangat suka muzik terutamanya alat muzik tradisional Cina yang dapat mengeluarkan bunyi yang harmoni dan selesa.









Maka kami pun membuka blog ini untuk memperkenalkan dan berkongsi maklumat tentang sesetengah alat muzik tradisional Cina.

3 ulasan:

  1. Saya dapat mengenali beberapa alat tradisional muzik Cina. Sangat menarik.lagu juga baik^^

    BalasPadam
  2. Terima kasih kerana telah membuka blog ini yang sangat berilmu untuk semua pembaca. Saya dapat menambah pengetahuan saya tentang alat muzik tradisional Cina melalui perkongsian maklumat dalam blog ini. Bukan begitu sahaja, blog ini juga telah menimbulkan minat saya untuk mempelajari alat muzik tradisional Cina yang sangat merdu dan unik.

    BalasPadam
  3. Sangat bagus ! Saya suka blog anda!

    BalasPadam